English
Vásárláshoz kérjük,
lépjen be!
 
 
 
 

 

 

VÁLTOZÁS AZ RMA ÜGYINTÉZÉSBEN!

 

Tisztelt Partnerünk!

 

Az Önök gyorsabb kiszolgálásának érdekében változtattunk az RMA lejelentésének folyamatában.

 

Az RMA lejelentésnél a termék hibájáról szóló mezőt kérjük pontosan kitölteni, illetve kérjük a lehető legpontosabban megfogalmazni a hibát. 2012. január 1.-től nem tudjuk befogadni a ki nem töltött, pontatlanul megfogalmazott, vagy "rossz", "hibás", "nem működik", stb. megnevezéssel ellátott lejelentéseket.

 

Toner és tintapatron esetén, amennyiben az íráskép minőségével van gond, vagy a nyomtató nem ismeri fel a kelléket, minden esetben tesztoldalt kérünk mellékelni és a nyomtató típusát is kérjük megadni !

 

A Fotocopy Kft. szeretné a garanciális ügyintézés minőségének javítását elérni, azonban a  fejlesztések költségekkel járnak, így 2014. február 1-től már nem tudjuk átvállalni a futárok által visszaszállított csomagok költségét, azokért szállításonként visszáru díjat számolunk fel. A lejelentés/bejelentés nélkül visszaérkezett termékeket bevizsgálás nélkül visszaküldjük, azok szállítási költségét továbbhárítjuk.    

 

Amennyiben nem garanciális terméket kíván visszaküldeni részünkre (pld. téves rendelés, megmaradt, visszamondta a vevő...) előbb a területi képviselőjével kell egyeztetni, aki email-en engedélyezi a visszáru igényt.

A visszáru termékeket minden esetben becsomagolt állapotban kérjük visszaküldeni részünkre, amennyiben a terméken bármilyen szállításból történt sérülés (nyomódás, horpadás, matricázás, szakadás, törés...) található, a visszavételtől cégünk eláll!

 

Köszönjük megértésüket, megtisztelő bizalmukat, vásárlásaikat és várjuk további szíves megrendeléseiket!

 

 

 
Garancia:  

A Fotocopy Kft. az általa forgalmazott termékeket minden esetben a hazai jogszabályoknak és kereskedelmi előírásoknak megfelelően értékesíti.

Cégünk a jogszabályoknak megfelelően, általános garanciaként – amennyiben külön speciális garancia nincs feltüntetve – 1 éves garanciát vállal a forgalmazott termékekre.

A garancia kizárólag a rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodásokra terjed ki, amennyiben a termék sérült a garanciát nem áll módunkban érvényesíteni. A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költsége a Vevőt terheli a garancia időtartama alatt is.

 

Az eredeti kellékekre nem vállalunk garanciát, viszont ha szervízigazolást és nyomtatási mintát mellékelnek a hibás termék mellé, abban az esetben mindent megteszünk, hogy szállítóink cseréljék, vagy jóváírják a terméket. 

 

 

Nyomtatók szervizelése hivatalos márka szervizben történik, a nyomtatókat ebben az esetben minden kellék (kábelek, patronok, cd) nélkül, elszállításra készen kell visszaküldeni! A nyomtatókban maradt kellékekért fellelőséget nem vállalunk!

 

Az utángyártott tintapatronok illetve tonerek esetében a nyomtatási kép hibájára garanciát, csak az előírt töltöttségi szint felett vállalunk.

 

A felénk garanciát nem vállaló szállítók termékeinek garanciális ügyintézése külön megállapodás szerint történik.

 

Élettartam garanciásak a Teamgroup és Kingmax termékek. A garancia feltétele a sérülésmentes vonalkód megőrzése a csomagoláson.

 

Egyes termékekre gyártói garancia érvényesíthető, melyhez a jótállási jegyen feltüntetett feltételek a mérvadóak. Ebben az esetben a meghibásodott terméket a jótállási jegyen feltüntetett szervizbe kell eljuttatni.

 

Nem tartoznak a garancia körébe:

 

ØA termékhez adott szoftverek, melyek szellemi termékek

ØA termékekhez tartozó elemek, akkumulátorok, izzók, festékszalagok, tintapatronok, tonerek

ØA gyártó által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások és a természetellenes elhasználódásból eredő meghibásodások javítása, illetve az ezekből eredő szükségszerű alkatrész cserék

ØA használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás

ØVírus okozta rongálódás vagy valamely szoftver letöltéséből illetve eltávolításából származó meghibásodás

 

 

A garancia érvényét veszti:

 

ØAmennyiben a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból, átalakításból, szakszerűtlen kezelésből, helytelen tárolásból, elemi kárból következik be

ØOlyan mértékű igénybevétel, amely meghaladja a gyártó által meghatározott értékeket

ØHa a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, megrongálják.

ØFejjel rendelkező utángyártott tintapatronok esetén, amennyiben a patron a műanyag tok nélkül kerül visszaküldésre. 

 

 
 

A garancia ügyintézési menete:

 

Csak azon termékek garanciális ügyintézését áll módunkban vállalni, melyek webáruházunkban lejelentésre kerültek.

 

Azon termékeket, amelyeket nem rögzítettek a weboldalon, nem tudjuk fogadni!

 

Garancia lejelentésének menete:

 

A webáruházba történő belépés után az „ RMA „ ikonra kattintva tudja rögzíteni a hibás terméket, melyhez szüksége van a termék sorozatszámára, vagy a számla számára, amelyen a terméket vásárolta, ezek beírása után kattintson a „lekérdezem” ikonra. Egyszerre csak 1 dolgot kérdezzünk le, vagy a számlaszámot, vagy a gyáriszámot! A sikeres felrögzítés után a következő rendeléskor visszárut kell kérni, és a futár elhozza a terméket.

 

 

 

 

 

A megjelenő listából válassza ki a meghibásodott terméket, amennyiben a garanciális időtartamon belül van. Ha a garanciális időtartam lejárt, sajnos nem áll módunkban a garanciális igényt befogadni.

 

A „Lejelentem” ikonra kattintva folytathatja a rögzítést, ahol a „Hiba típusa" listából ki kell választani a termék hibáját, amelyet a megjegyzés rovatban pontosíthat, kiegészíthet.

 

A hiba típus kiválasztása után a „rögzít” ikonnal véglegesítheti a lejelentést.

 

Amennyiben a reklamált termékek nem érkeznek meg 14 napon belül, törlésre kerülnek és újra le kell jelenteni a weboldalon.

  
 
 
 
A beérkezést követően 5 munkanap alatt a terméket bevizsgáljuk és az eredményről e-mailben tájékoztatást küldünk.
 
Amennyiben a tájékoztatás ellenére 15 napig nem veszi át a cserélt, javított, vagy nem garanciális terméket, kiküldünk egy újabb írásos tájékoztatást, amelyben felhívjuk figyelmét, hogy 1 hónap letelte után (az első tájékoztatástól számított) tárolási díjat számolunk fel, melynek összege 1000 Ft/hó. 6 hónap letelte után az ügyfél felé tájékoztatást küldünk, hogy az át nem vett terméket leselejtezzük és a továbbiakban nem tarthat arra igényt.
 
A továbbiakban webáruházunkban folyamatosan nyomon követheti az RMA státuszát.
 
A Fotocopy Kft. szervize a szekszárdi telephelyen található.
A lejelentett garanciális termék leadható a budapesti vagy a szekszárdi telephelyen személyesen, illetve lehetőségük van arra, hogy futárszolgálatunk térítés ellenében visszaszállítsa hozzánk a garanciális terméket, amennyiben a következő megrendelésénél visszáru igényét a megjegyzés rovatban feltünteti!
 
 
 
 
Fotocopy Hírlevelek
Hírleveleink regisztrált felhasználóink számára elérhetők!
Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon!
 
Copyright © 2011 FOTOCOPY KFT.
Szekszárdi üzlet: 7100 Szekszárd Mikes u. 23-25. Tel: 06-74-510-070 E-mail: szekszard@fotocopy.hu,
Budapesti üzlet: 1139 Budapest Lomb u. 31/b Tel:06-1-270-1500 E-mail: budapest@fotocopy.hu