Termékek

Áruszállítás

 

Megrendelését webáruházunkban, akár a budapesti üzletünkbe, akár a szekszárdi üzletünkbe leadhatja, attól függően, hogy melyik üzletben szeretné személyesen átvenni a megrendelését. 

 

Amennyiben kiszállítást kér, melyet az ország bármely területére  futárcégekkel 24 órán belü kiszállíttatunk, a megrendelés megkezdése előtt be kell állítani a szekszárdi telephelyet, így a szekszárdi raktárkészletből lehet a termékeket befoglalni, mivel a szekszárdi telephelyünk a központi raktárunk, ahol 1400m2-en közel 3500 termék széles választéka megtalálható. 

 

2017.05.01.-től a kiszállítási feltételek megváltoznak, attól függően, hogy melyik futárcéget választják, az ingyenes kiszállítás feltétele Sprinter Futárszolgálattal, az 1 számlán nettó áruérték 49.000,-Ft értéket meghaladó, de 40 kg-ot meg nem haladó rendelés, Trans-O-Flex esetén nettó 70.000 Ft áruértéket meghaladó, de 40 kg-ot meg nem haladó rendelés.

2017.05.01.-től a 40 kg-ot meghaladó rendelés esetén is van lehetőség INGYENES kiszállításra, amennyiben az egy számlán szereplő megrendelés összege legalább nettó 450.000,-Ft, de a szállítmány súlya maximum 150 kg. 

Az azonos kiszállítási napra és címre lezárt rendeléseket rendszerünk összevonja, emiatt az ilyen rendelések logisztikailag is összevonásra kerülnek. Ha az összevonás eredményeként a csomagok összsúlya meghaladja a 40kg-ot, akkor cégünk szállítási költséget fog felszámolni.

 

Hétfőtől csütörtökig a 15,00 óra után, pénteken a 14,00 óra után leadott megrendelést csak a 2. munkanapon tudjuk kiszállítani.

 

A futárszolgálat volumetrikus (térfogat) súlyban méri a csomagot, ezért előfordulhat a vásárlási visszaigazolástól eltérő tényleges csomagsúly, ezért a web áruházban feltüntetett cikktömegek tájékoztató jellegűek. 

 

A számla a csomagban érkezik utánvétes és átutalásos fizetési mód esetében egyaránt. 

Az utánvétes fizetésnél a futár bizonylatot állít ki az átvett összegről. 

   

Szállítási sérülés 

 

A szállító futárcégek rendelkeznek biztosítással. A Szállító – belső szabályzata alaján – csak az általa ellenőrzött és jegyzőkönyvezett sérült csomagok értékét téríti meg. A csomag átvételét követően azonnal jelezni kell a sofőrnek, ha sérülés gyanúja merül fel és a jegyzőkönyvt a sofőrrel is alá kell íratni. A sérülést a futárcég központi számán kell bejelenteni, majd kérni a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ez megtörtént, el kell juttatni részünkre, majd a továbbiakban cégünk intézi a szállítóval a kárérték kiegyenlítését. A kifizetés feltétele a jegyzőkönyv, mely 3 napnál nem régebbi, vevő és sofőr részéről aláírva, illetve a számla melléklete. Amennyiben valamelyik feltétel nem teljes, cégünknek nem áll módjában a termék cseréjét, illetve pénzügyi kárát megtéríteni.

 

Menetközben a Trans-O-Flex változtatott a szállítás során sérült csomagok kárügyintézésén. Az eddigi 3 nap helyett, azonnal jegyzőkönyvet kell felvenni a sérülésekről, ezért kérjük az alábbiak figyelembevételét:

- Mivel kollégáink sérülésmentes termékeket tesznek a csomagba, ezért a csomag átvételekor minden esetben a szállító jelenlétében azonnal ellenőrizni kell, hogy a szállítmány sérülésmentesen érkezett-e meg (akár van külsérelmi nyom, akár nincs) és a csomagban lévő termékek épek és eladhatóak. Amíg erről nem bizonyosodtak meg, addig aláírásukkal ne igazolják a csomag átvételét és az utánvét értékét se fizessék ki. Ennek elmulasztása esetén később a szállítónak nem áll módjában jegyzőkönyvet felvenni, így a kártérítési igény nem érvényesíthető.

 

Természetesen cégünk mindent megtesz a sérült termékek cseréjében, de a nem futárcég igényei szerint jelzett károkat utólagosan nem áll módunkban rendezni.