English
Vásárláshoz kérjük,
lépjen be!
 
 
 
 

 

 

  

Áruszállítás

 

Megrendelését web shop-unkban, akár a budapesti üzletünkbe, akár a szekszárdi üzletünkbe leadhatja, attól függően, hogy melyik üzletben szeretné személyesen átvenni a megrendelését. 

 

Amennyiben kiszállítást kér, melyet az ország bármely területére  futárszolgálatunk kiszállít, a megrendelés megkezdése előtt be kell állítani a szekszárdi telephelyet  és a szekszárdi raktárkészletből kell a termékeket befoglalni, mivel a szekszárdi telephelyünk a központi raktárunk, ahol 1400m2-en közel 3500 termék széles választéka megtalálható. 

 

2014.10.01.-től az ingyenes kiszállítás feltétele, az 1 számlán nettó 49.000,-Ft értéket meghaladó, de 40 kg-ot meg nem haladó rendelés.  

2013. 01.21-től a 40 kg-ot meghaladó rendeléseknél is lehetőség van INGYENES kiszállításra, amennyiben az egy számlán szereplő megrendelés összege nettó 400.000,-Ft, de a súlya maximum 150 kg. 

Az azonos kiszállítási napra és címre lezárt rendeléseket rendszerünk összevonja, emiatt az ilyen rendelések logisztikailag is összevonásra kerülnek. Ha az összevonás eredményeként a csomagok összsúlya meghaladja a 40kg-ot, akkor cégünk szállítási költséget fog felszámolni.

 

 

Hétfőtől csütörtökig a 15,00 óra után, pénteken a 14,00 óra után leadott megrendelést csak a 2. munkanapon tudjuk kiszállítani.

 

A futárszolgálat volumetrikus (térfogat) súlyban méri a csomagot, ezért előfordulhat a vásárlási visszaigazolástól eltérő tényleges csomagsúly, ezért a web áruházban feltüntetett cikktömegek tájékoztató jellegűek. 

 

A számla a csomagban érkezik utánvétes és átutalásos fizetési mód esetében egyaránt. 

Az utánvétes fizetésnél a futár bizonylatot állít ki az átvett összegről. 

   

 

Szállítási sérülés 

 

A szállító futárcégek rendelkeznek biztosítással. A Szállító – belső szabályzata alaján – csak az általa ellenőrzött és jegyzőkönyvezett sérült csomagok értékét téríti meg. A csomag átvételét követően 24 órán belül le kell jelenteni a sérülést és jegyzőkönyvezni a sofőr által. A sérülést a futárcég központi számán kell bejelenteni, majd kérni a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ez megtörtént, el kell juttatni részünkre, majd a továbbiakban cégünk intézi a szállítóval a kárérték kiegyenlítését. A kifizetés feltétele a jegyzőkönyv, mely 3 napnál nem régebbi, vevő és sofőr részéről aláírva, illetve a számla melléklete. Amennyiben valamelyik feltétel nem teljes, cégünknek nem áll módjában a termék cseréjét, illetve pénzügyi kárát megtéríteni. 

 

Menetközben a Trans-O-Flex változtatott a szállítás során sérült csomagok kárügyintézésén. Az eddigi 3 nap helyett, azonnal jegyzőkönyvet kell felvenni a sérülésekről, ezért kérjük az alábbiak figyelembevételét:

- Mivel kollégáink sérülésmentes termékeket tesznek a csomagba, ezért a csomag átvételekor minden esetben a szállító jelenlétében azonnal ellenőrizni kell, hogy a szállítmány sérülésmentesen érkezett-e meg (akár van külsérelmi nyom, akár nincs) és a csomagban lévő termékek épek és eladhatóak. Amíg erről nem bizonyosodtak meg, addig aláírásukkal ne igazolják a csomag átvételét és az utánvét értékét se fizessék ki. Ennek elmulasztása esetén később a szállítónak nem áll módjában jegyzőkönyvet felvenni, így a kártérítési igény nem érvényesíthető.

 

Természetesen cégünk mindent megtesz a sérült termékek cseréjében, de nem a szállító igényei szerint jelzett károkat utólagosan nem áll módunkban rendezni. 

 

    

Szavazás 

 

Mivel számunkra fontos az Ön véleménye, kérjük szavazzon az új honlapunkon.

Ezzel is segítenék a munkánkat, hogy az Ön érdekeit is szem előtt tartva egy felhasználó barát web áruházat hozzunk létre. 

A megfelelő választ, kérjük, jelölje be, majd az „aktuális állás megtekintés” alatt megnézheti a szavazás jelenlegi állását.   

Amennyiben javaslata van a web oldalunkkal kapcsolatban, szívesen fogadjuk a szekszard@fotocopy.hu email címen. 

 

 

Tévesen rendelt termékek visszaküldésének folyamata:

 

A tévesen rendelt vagy a rendeléstől eltérő mennyiségben kapott termékeket minden esetben a szekszard@fotocopy.hu e-mail címre kell jelezni felénk! Kollegáink egy - két napon belül elbírálják a kérést/reklamációt és reagálnak az Ön által írt email-re!

Fenntartjuk a jogot, hogy vagy nem áll módunkban vagy nem teljes áron tudjuk visszavenni a tévesen rendelt termékeket!
 

Az egyedileg rendelt termékeket nem áll módunkban visszavásárolni!

 

Szíves megértésüket köszönjük!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Fotocopy Hírlevelek
Hírleveleink regisztrált felhasználóink számára elérhetők!
Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon!
 
Copyright © 2011 FOTOCOPY KFT.
Szekszárdi üzlet: 7100 Szekszárd Mikes u. 23-25. Tel: 06-74-510-070 E-mail: szekszard@fotocopy.hu,
Budapesti üzlet: 1139 Budapest Lomb u. 31/b Tel:06-1-270-1500 E-mail: budapest@fotocopy.hu