Termékek
Garancia:  
 
A Fotocopy Kft. az általa forgalmazott, egyértelműen beazonosítható termékeket minden esetben a hazai jogszabályoknak és kereskedelmi előírásoknak megfelelően értékesíti.
Cégünk a jogszabályoknak megfelelően, általános garanciaként – amennyiben külön speciális garancia nincs feltüntetve a termék részletes adatlapján – 1 éves garanciát vállal a forgalmazott termékekre.
A garancia kizárólag a rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodásokra terjed ki, amennyiben a termék külső behatás miatt sérült a garanciát nem áll módunkban érvényesíteni. A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költsége a Vevőt terheli a garancia időtartama alatt is.
Nyomtatók szervizelése hivatalos márka szervizben történik, a nyomtatókat ebben az esetben minden kellék (kábelek, patronok, cd) nélkül, elszállításra készen kell visszaküldeni! A nyomtatókban maradt kellékekért fellelőséget nem vállalunk!
A Cégünk felé garanciát nem vállaló szállítók termékeinek garanciális ügyintézése külön megállapodás szerint történik.
Egyes termékekre gyártói garancia érvényesíthető, melyhez a jótállási jegyen feltüntetett feltételek a mérvadóak. Ebben az esetben a meghibásodott terméket a jótállási jegyen feltüntetett szervizbe kell eljuttatni.
 
Nem tartoznak a garancia körébe:
 
- A termékhez adott szoftverek, melyek szellemi termékek,
- A termékekhez tartozó elemek, akkumulátorok, izzók, festékszalagok, tintapatronok, tonerek,
- A gyártó által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások és a természetellenes elhasználódásból eredő meghibásodások javítása, illetve az ezekből eredő szükségszerű alkatrész cserék,
- A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás,
- Vírus okozta rongálódás vagy valamely szoftver letöltéséből illetve eltávolításából származó meghibásodás,
 
A garancia érvényét veszti:
 
- Amennyiben a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból, átalakításból, szakszerűtlen kezelésből, helytelen tárolásból, elemi kárból következik be
- Olyan mértékű igénybevétel, amely meghaladja a gyártó által meghatározott értékeket
- Ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, megrongálják.
 
A garancia ügyintézési menete:
 
A termékek garanciális ügyintézését csak abban az estben áll módunkban vállalni, amennyiben a webáruházunkban lejelentésre kerültek. Azon termékeket, amelyeket nem rögzítettek a weboldalon, nem tudjuk fogadni
 
 
Garancia lejelentésének menete:
 
 
A webáruházba történő belépés után a Személyes menűben található "Rma" menűpontra kattintva tudja rögzíteni a hibás terméket, melyhez szüksége van a termék sorozatszámára, vagy a számla számára, amelyen a terméket vásárolta. A számlaszámot a "Számláim" menűponton belül tudja kiválasztani, amely szintén a Személyes menűben található. Ezek beírása után kattintson a „lekérdezem” ikonra. Egyszerre csak 1 adatot tud lekérdezni kérdezzünk le, vagy a számlaszámot, vagy a gyáriszámot! Az RMA lejelentésnél a termék hibájáról szóló mezőt kérjük pontosan kitölteni, illetve kérjük a lehető legpontosabban megfogalmazni a hibát. Sajnos nem tudjuk befogadni a ki nem töltött, pontatlanul megfogalmazott, vagy "rossz", "hibás", "nem működik", stb. megnevezéssel ellátott lejelentéseket. Toner és tintapatron esetén, amennyiben az íráskép minőségével van gond, vagy a nyomtató nem ismeri fel a kelléket, minden esetben tesztoldalt kérünk mellékelni és a nyomtató típusát is kérjük megadni.
A sikeres felrögzítés után amennyiben futárcéggel kívánja visszaszállíttatni a hibás terméket, a következő rendeléskor visszáru szállítási módot kell választania , és a futár elhozza a terméket. A továbbiakban webáruházunkban folyamatosan nyomon követheti az RMA státuszát. Tájékoztatjuk Partnereinket, hogy a hibás termékeket Cégünk cseréli, jóváírásra csak abban az esetben van lehetőség, ha az adott termék nincs készleten és 1 héten belül nem is érkezik be.
 
A beérkezést követően 3 munkanap alatt a terméket bevizsgáljuk és az eredményről e-mailben tájékoztatást küldünk.
Amennyiben a partner a tájékoztatás ellenére 30 napig nem veszi át a cserélt, javított, vagy nem garanciális terméket, kiküldünk egy újabb írásos tájékoztatást, amelyben felhívjuk figyelmét, hogy 1 hónap letelte után (az első tájékoztatástól számított) tárolási díjat számolunk fel, melynek összege 500Ft/hó. 6 hónap letelte után az ügyfél felé tájékoztatást küldünk, hogy az át nem vett terméket leselejtezzük és a továbbiakban nem tarthat arra igényt.
 
A Fotocopy Kft. szervize a szekszárdi telephelyen található, és mivel a termékekre nagy részére Fotocopy telephelyi garanciát vállalunk, ezért a hibás termékeket Szekszárdra kell eljuttatni Partnereinknek. Vevőink kényelme érdekében a webáruházban lejelentett garanciális termékek leadhatóak a budapesti vagy a szekszárdi telephelyen személyesen, illetve lehetőségük van arra, hogy futárszolgálatunk térítés ellenében visszaszállítsa hozzánk a garanciális terméket, amennyiben a következő megrendelésénél visszáru igényét a megjegyzés rovatban feltünteti!